Kontaktni podatki Spletno trgovino Cute shop, za vas ustvarja podjetje BEst car prodaja, Ema Pejić, s.p. Vsa vaša vprašanja nam lahko sporočite na: e-mail: info@cuteshop.si, msn sporočilo, ki ga lahko pustite direktno na spletni strani: www.cuteshop.si ali preko kontatnega obrazca- na strani kontakt Informacija o ponudniku Ponudnik:
BEst car prodaja, Ema Pejić, s.p.
Log nad Škofjo Loko 33, 4220 Škofja Loka
ID za DDV: SI76454690
Matična številka:8315485
TRR odprt pri: LON
SI56 6000 0000 0886 457
HLONSI22
BEst car prodaja, Ema Pejić, s.p.
Log nad Škofja Loka 33, 4220 Škofja Loka
VAT ID: SI76454690
Registration number: 8315485
Bank account: SI56 6000 0000 0886 457
SWIFT BIC: HLONSI22
Vpis v registerski organ AJPES, izpostava Kranj št:0506-81-20181105-002684 od dne 11.11.2019
Nakupovanje v spletni trgovini Cute shop je zabavno, cute, modno, ugodno in varno. Zaupa nam že kar nekaj zadovoljnih strank. Nakup v naši trgovini je prijazen, kakovosten, ugoden, enostaven in hiter. Z veseljem vam pomagamo pri dilemah in stilskih nasvetih. Veseli bomo pohvale, kritike in povratne informacije o izdelkih. Mnenja predhodnih uporabnikov pa lahko preverite v rubriki Cute zadovoljne stranke. Pogoji poslovanja Splošni pogoji spletne trgovine Cute shop so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Zasebnost in varovanje osebnih podatkov (GDPR) Cuteshop.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Cuteshop.si za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s Cuteshop.si. Cuteshop.si navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za goste Cuteshop.si hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s Cuteshop.si. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Cute shop, pravice in obveznosti uporabnika, ter urejajo poslovni odnos med Cute shop in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Postopek nakupa
Izbira izdelka: Na spletni strani www.cuteshop.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”v košarico”. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ”Nadaljuj z nakupovanjem ” in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo “Nadaljujete na blagajno” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.
Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.cuteshop.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice inkrižec”odstrani”. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nadaljujte z nakupovanjem” ali zaprete košarico. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.
III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.
Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
Če želite, da vam izdelke dostavimo na drug naslov, to vpišete v za to določeno polje.
Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
Strošek dostave: dostavljamo s Pošto Slovenije. Strošek dostave je 3,9€ za plačila po povzetju, za predplačila 3,5€ nad 60€ pa je strošek dostave brezplačen
Način plačila: Izbira se lahko med tremi načini plačila: Plačilo po povzetju, plačilo po predračunu in plačilo s kreditno kartico ali paypalom.
Promokode: Če ima uporabnik veljavno promokodo za popust jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb V redu.
Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »Kupite sedaj«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst »Hvala, vaše naročilo je bilo sprejeto«. Prav tako dobite na vaš e-mail naslov vse podatke o naročilu.
Kupoprodajna pogodba
Splošni pogoji so del kupoprodajne pogodbe. Kupec, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, prejme račun v fizični obliki v pošiljki.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o potrditvi povpraševanja).ZVPot ne velja za pravne osebe. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za prodajalca, kot za kupca. Kupec se za namen sklenitve kupoprodajne pogodbe, sklenjene na daljavo, identificira pri oddaji povpraševanja ob naročilu izdelka. Identifikacijski podatki naročnika se štejejo kot pravilni in resnični. Naročnik je v postopku oddaje naročila opozorjen, da se z oddajo naročila strinja z načinom plačila, da je v primeru izbire navadne poštnine, pošiljanje na njegovo odgovornostm, ter z možnostjo, da vsi izbrani artikli niso nujno na razpolago.V primeru neprevzetega paketa zaračunamo stroške nastale dvojne poštnine, pakiranja in administraicije in storitve v višini 8,00eur na paket.
Naročila v fazi potrditve in obdelave kupec ne more več preklicati.
Izdelki so na spletni strani cuteshop.si urejeni v kategorije, kjer so označene cene in podrobnosti o izdelku.
V kategoriji NORO ZNIŽANO najdete izdelke po znižanih, akcijskih cenah, ki so na voljo do odprodaje zalog. V kolikor akcija traja omejeni čas je to navedeno pri posameznem izdelku.
Dostava in plačilo Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si Cute shop pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
Izdelke v spletni trgovini Cute shop lahko plačate: Po povzetju – plačate torej dostavni službi, ko vam ta dostavi blago. Strošek dostave je že vračunan v skupno vrednost naročila. Strošek provizije pošte vam krijemo mi :).
Strošek dostave za predplačila je 3,9eur, za plačila po povzetju 4,9eur. Gratis dostava nad 70eur. Plačilo po predračunu: Pri izbiri plačila po predračunu prejmete na svoj e-naslov, ki ste ga navedli ob registraciji (pomembno je, da je e-naslov pravilen), predračun oz. potrdilo o naročilu, na katerem boste imeli vse podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenca/sklic (00 in številka naročila, npr. 00 1000012345) in namen plačila. Nakazilo na račun podjetja: Cute shop, Ema Pejić, s.p. Pri izbiri plačila po predračunu boste naročeno blago plačali s splošnim plačilnim nalogom UPN (položnica). Položnico lahko najhitreje in najlažje plačate prek svoje spletne banke (Klik, Abanet, Bank@Net, Link …), lahko pa tudi na katerikoli banki ali pošti. Po opravljenem plačilu nam lahko pošljete potrdilo o plačilu na naš e-naslov info@cuteshop.si, saj so vsi predračuni do potrditve plačila zgolj informativne narave.
S plačilno ali kreditno kartico (VISA, Mastercard, AMEX, Discover, Diners) Preko Paypal-a Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo Naročila Za oddajo naročila v spletni trgovini cuteshop.si se ni potrebno registrirati. Če želite opraviti nakup morate ob oddaji naročila samo izpolniti točne podatke. Ponudnik lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za zavrnitev naročila, seveda če je to možno. Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu. Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme podatke o naročilu. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 5 minutah, nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje. Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpošljemo.V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR). Vse cene prikazane na spletnem naslovu se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik odda naročilo, in sicer z elektronskim sporočilom, ki ga pošlje na elektronski naslov kupca. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca. V primeru akcijskih cen npr. ”akcija zadnji kosi”, le ta velja za točno ta model in velikost, ki ste prvotno naročili tisti trenutek določene akcije. V primeru morebitnih vračil in menjav, se izdelek obračuna po redni ceni in se popust ne upošteva. Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Cute shop kupcu omogočil odstop od nakupa.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino. Na prevzem mestu so artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine Cute shop. Vse objavljene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV. Sledenje naročila Vašemu naročilo lahko po odpremi sledite na povezavi sledenje pošiljk, kamor vpišete številko paketa. Koda za popust Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Cute shop in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
Uporaba kode za popust: Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila. V istem koraku v polje kupon vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb unovči kupon. Za nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Ko vpišete kodo za popust, se vrednost za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati. Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat. Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.
OSNOVNI PODATKI O NAGRADNI IGRI
1.1 Organizator nagradne igre je CUTE SHOP, EMA PEJIĆ S.P. (v nadaljevanju organizator). 1.2 Nagradna igra ni v nobeni povezavi z družabnim omrežjem Facebook (v nadaljevanju Facebook) in ni v nobenem primeru sponzorirana, podprta ali organizirana s strani Facebooka. Prejemnik podatkov, ki jih daje na razpolago udeleženec ni Facebook, ampak organizator. Za vsebino nagradne igre je izključno odgovoren organizator – in ne Facebook. Facebook ne prevzema nobene odgovornosti v povezavi z nagradno igro. 1.3 Nagradna igra bo potekala v času ki je določena v objavi na Facebook strani (cute shop) 1.4 Pogoji nagradne igre in dodatne informacije o nagradni igri so objavljeni na strani spletne trgovine Cute shop
UDELEŽENCI NAGRADNE IGRE
2.1 Za sodelovanje v nagradni igri veljajo le omejitve, določene v teh pravilih nagradne igre. 2.2 V nagradni igri lahko sodelujejo fizične osebe s stalnim prebivališčem v Republiki Sloveniji, starejše od 15 let, ki izpolnjujejo v teh pogojih navedene pogoje sodelovanja. Mlajši od 18 let lahko v nagradni igri sodelujejo ob soglasju staršev oz. zakonitih zastopnikov. V nagradni igri ni dovoljeno sodelovati pravnim osebam. 2.3 Pogoj za sodelovanje v nagradni igri je, da so udeleženci seznanjeni in se strinjajo z vsemi pravili nagradne igre. Šteje se, da s sodelovanjem v nagradni igri udeleženec pristane na vse pogoje in pravila v zvezi z nagradno igro. Nakup ni pogoj za sodelovanje v nagradni igri.
NAVODILA NAGRADNE IGRE
3.1 Udeleženec sodeluje v nagradni igri tako, da na Facebook strani spletne trgovine Cute shop v komentar za to določene Facebook objave označi svoje (vsaj 3) prijatelje, všečka stran in deli objavo do datuma določenega v objavi. Udeleženec lahko sodeluje enkrat. V kolikor je udeleženec mladoletna oseba, mora za sodelovanje v nagradni igri pridobiti dovoljenje starša ali zakonitega skrbnika. Mladoletna oseba lahko nagrado v primeru, da je izžrebana, prevzame le s privolitvijo starša ali zakonitega skrbnika.
NAGRAJENCI NAGRADNE IGRE
4.1 Organizator bo v okviru te nagradne igre podelil nagrado, ki jo objavi v uvodnem besedilu. 4.2 Žrebanje bo izvedel organizator in ne bo javno. Izvedeno bo s pomočjo računalniškega programa na podlagi oddanih komentarjev in všečkov. 4.3. S sodelovanjem v nagradni igri se udeleženec strinja z objavo imena in priimka v okviru izžrebancev te nagradne igre. Organizator bo izžrebanega o prejeti nagradi obvestil najpozneje v roku 2 (dveh) delovnih dni po izvedenem žrebute oz. po zaključku nagradne igre, in sicer z objavo na facebook strani spletne trgovine Cute shop in s pozivom, da na zasebno sporočilo Facebook strani Cute shop pošlje zasebno sporočilo s svojim imenom, priimkom in naslovom kamor bo po pošti nagrajenec/-ki posredovana nagrada. 4.4. V primeru, da se izžrebanec v roku 5 delovnih dni od obvestila o prejemu nagrade na Facebook strani spletne trgovine Cute shop ne bo odzval, se bo štelo, da umika svojo udeležbo v nagradni igri in se hkrati odpoveduje pravici do nagrade. 4.5. Po prejemu popolnih podatkov bo nagrada nagrajencu poslana po pošti oz. dostavljena osebno v roku 14 (štirinajstih) delovnih dni. Organizator ne prevzema morebitnih stroškov, ki bi nastali s prevzemom nagrade. Stroške dostave krije nagrajenec.
NAGRADE NAGRADNE IGRE
5.1 Nagrada je določena v objavi na Facebook strani. 5.3 Pravice prevzema nagrade ni mogoče prenesti na tretjo osebo. 5.4 Sodelujoči so seznanjeni z možnostjo osvojitve nagrade, ki je lahko predmet obdavčitve po Zakonu o dohodnini. Akontacijo za dohodnino za nagrade plača organizator, nagrajenci pa so kot zavezanci za dohodnino (2. odst. 35. člena ZDavP-2) organizatorju dolžni pisno predložiti natančne osebne podatke (ime in priimek, naslov stalnega prebivališča, davčno izpostavo, svojo davčno številko) in sicer najkasneje v roku 14 dni od prejema obvestila o prevzemu nagrade (ali v drugem roku, ki bo naveden v obvestilu). Predložitev navedenih podatkov je pogoj za prevzem vsake nagrade, katere vrednost presega 42 EUR z DDV. Če nagrajenec organizatorju teh podatkov ne posreduje v zahtevanem roku, od soorganizatorjev ni upravičen zahtevati izročitve nagrade. Soorganizatorja sta v teh primerih (odklonitev ali nepravočasno posredovani predpisani osebni podatki) prosta vseh obveznosti, ki izhajajo iz teh pravil do nagrajenca. Koriščenje kuponov za popust za nagradne igre ni mogoče. V kolikor nagrajenec izbere izdelek v točni vrednosti nagradne igre izbere plačilo po povzetju, v kolikor je doplačilu lahko izbere metodo plačilnih kartic ali trr.
V primeru, da je nagrajenec mladoletna oseba, bo organizator odvedel akontacijo dohodnine za njegovega starša oz. njegovega zakonitega zastopnika. Druge morebitne davčne obveznosti ali kakršne koli druge stroške, vezane na nagrado, nosi nagrajenec sam.
IZKLJUČITEV IZ NAGRADNE IGRE
V primeru kršitve navedenih pravil nagradne igre si organizator pridržuje pravico, da izključi kršitelje iz nagradne igre brez predhodnega opozorila. Izključene bodo osebe, ki uporabljajo nezakonite pripomočke (npr. hackertools, viruse, Trojance itd.) ali si drugače pridobijo koristi s pomočjo manipulacije (ena fizična oseba z več Facebook profili). Tudi osebe, ki sodelujejo v imenu tretjih oseb (z njihovo vednostjo ali brez njihove vednosti) so lahko izključene iz nagradne igre. Prav tako se za kršitev šteje sodelovanje preko društev nagradnih iger, avtomatskih storitev in predvsem preko profesionalne službe z nagradnimi igrami. V primeru izključitve sodelovanja iz nagradne igre, se lahko nagrajencu naknadno odvzamejo nagrade oz. se od nagrajenca zahtevajo nazaj že izročene nagrade. V kolikor naknadno izključeni nagrajenec ne razpolaga več z izročeno nagrado, se lahko od njega zahteva denarni znesek v višini vrednosti prejete nagrade.
IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Organizator ni odgovoren za neposredno ali posredno škodo, ki izhaja iz sodelovanja v nagradni igri, če je strežnik nedosegljiv, razen če je to mogoče pripisati skrajno malomarnim ali namernim dejanjem, ki jih je organizator dolžan zastopati. Poleg tega organizator ni odgovoren za kakršnekoli tehnične napake in motnje, izpade omrežja ali električne energije. Organizator si v izrednem primeru predčasne prekinitve nagradne igre iz razlogov, ki niso na njegovi strani, pridržuje pravico, da nagrade podeli med tistimi, ki so v nagradni igri sodelovali do trenutka prekinitve ali pa da nagradne igre, brez kakršnihkoli obveznosti do sodelujočih, ne dokonča.
ZASEBNOST IN VAROVANJE PODATKOV UPORABNIKA
S sodelovanjem v nagradni igri se šteje, da je dana osebna privolitev udeleženca za zbiranje osebnih podatkov za namene izvedbe nagradne igre. Organizator se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Kdaj lahko pričakujete dostavo naročenega? Predvideni rok dobave za vsa naročila in za vse kraje v Sloveniji je od 1 do 3 dni od trenutka oddaje naročila. Velja pravilo, da če boste naročilo oddali do 12:00 ure, boste pošiljko prejeli že naslednji dan. Če boste naročilo oddali po 12:00, pa lahko dostavo pričakujete v roku 48 ur, torej maksimalno 2 delovna dneva od trenutka oddaje naročila. Če je za odpremo blaga potreben daljši čas, je to označeno na spletni strani, pri posameznem izdelku. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko kontaktnih podatkov, ki ste jih posredovali ob oddaji naročila. Ko bomo vaše naročilo predali v dostavo dostavni službi, vam bomo o tem poslali tudi obvestilo na email naslov, ki ga boste navedli v postopku oddaje naročila. Preden pošiljko oddamo dostavni službi, lahko spremenite naslov za dostavo, ki ste ga navedli ob oddaji naročila tako, da nam novi naslov za dostavo sporočite na elektronski naslov info@cuteshop.si.
Cenik dostave Vsa naročila pošiljamo s Pošto Slovenije s katero imamo sklenjeno pogodbeno razmerje.
Cena poštnine po povzetju je 4,1eur, za predplačila 3,7 eur. Pri nakupu nad 60 EUR (brez vrednosti poštnine) je dostava po Sloveniji brezplačna.
Ali je kot naslov za dostavo možno navesti “Poštno ležeče”? V primeru dostavne službe Pošta Slovenije lahko izberete tudi dostavo tipa “Poštno ležeče”. V tem primeru, vas bo pošiljka čakala za prevzem na izbrani poslovalnici Pošte Slovenije (za prevzem pošiljke potrebujete osebni dokument). Če želite naročilo prevzeti na vam najbližji poslovalnici Pošte Slovenije, potem v postopku oddaje naročila, naslov za dostavo navedite v obliki: “IME IN PRIIMEK, POŠTNO LEŽEČE, 1000 LJUBLJANA”, pri čemer poštno številko in kraj seveda nadomestite z izbrano poslovalnico Pošte Slovenije. POZOR: Če običajno vaš naslov navedete kot 1000 Ljubljana, 2000 Maribor, 4000 Kranj, … je pri poštno ležečem naslovu izredno pomembno, da navedete pravo poštno številko in kraj vam najbližje pošte, kjer želite prevzeti pošiljko! Če na primer želite pošiljko prevzeti na pošti Planina v Kranju, potem ne smete navesti 4000 Kranj, saj vas bo v temu primeru pošiljka čakala za prevzem na centralni pošti v Kranju s poštno številko 4000. Za dostavo na poslovalnici Planina, morate tako navesti poštno številko 4105. Seznam vseh poslovalnic Pošte Slovenije najdete na naslovu http://www.posta.si/poslovalnice/491. Če niste prepričani katera je pravilna oznaka vam najbližje pošte oziroma kako poteka prevzem tipa poštno ležeče, nas lahko kontaktirate na info@cuteshop.si. Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe in vračila V kolikor z vašim naročilom iz kateregakoli razloga ne boste zadovoljni, nam lahko naročeno blago vrnete v roku 14 dni od dneva prejema blaga in vrnili vam bomo denar. Brez vprašanj! Vse stroške, povezane z vračilom izdelkov, plača kupec. Postopek vračila sprožite tako, da nam najkasneje v 14-ih dneh od prevzema blaga sporočite, da odstopate od pogodbe (naročila), ne da bi vam bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Naročeno blago nam morate vrniti najkasneje v 14 dneh od sporočila o odstopu od pogodbe. Vrnitev naročenega blaga v roku 14 dni od prejema je enakovredna sporočilu o odstopu od pogodbe.
Blago ki je predmet vračila, v roku 14 dni odsporočila o odstopu od pogodbe, pošljite na naslov: Cute shop, Ema Pejić, s.p. Log 33, 4220 Škofja Loka.
Stroške vračila krije kupec. K pošiljki mora obvezno biti priložen tudi račun in vsa morebitna pripadajoča dokumentacija, ki ste jo prejeli ob prevzemu blaga. Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema ustreznega blga v naše skladišče.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje nudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšane vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43b člena. Blago, ki prevzamete osebno lahko zamenjate ali pa dobite dobropis, ki ga koristite pri naslednjem naročilu.
Pred vračilom blaga, nas prosimo o vračilu obvestite na info@cuteshop.si,da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Pošiljk z odkupom ne prevzemamo! Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le kupnina. V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Odveza odgovornosti Upravljalec spletne trgovine cuteshop.si, podjetje Cute shop, Ema Pejić, s.p., se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnosti objavljenih podatkov na spletni strani www.cuteshop.si.
Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da upravljalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo upravljalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega blaga. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporočite. Upravljalec ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Upravljalec se trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, odtenek barve slike lahko odstopa glede na resolucijo ekrana. Upravljalec ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh. Varnost Ponudnik zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov. Pritožbe in spori Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s ponudnikom po elektronski pošti na info@cuteshop.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@cuteshop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 1Izvensodno reševanje potrošniških sporov Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj. https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. Pojasnilo Splošni pogoji poslovanja veljajo od 12.11.2018 Splošne pogoje ter vse ostale informacije lahko podjetje Cute shop, Ema Pejić, s.p. spremeni brez predhodnega obvestila. V primeru dodatnih informacij ali vprašanj v zvezi s splošnimi pogoji poslovanja nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte na info@cuteshop.si Kaj so piškotki in zakaj so potrebni? Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.
Spletna trgovina Cuteshop.si vam omogoča menjavo artikla za katerikoli drugi artikel iz naše ponudbe v roku 14 dni od prejema blaga.Sporočite nam za kateri artikel želite menjati, da vam ga čimprej uredimo.Stoške menjave krije potrošnik.Gratis poštnino vam ob vračilu izdelkov odštejemo od kupnine. Ste prejeli napačen artikel? Menjavo uredimo brezplačno.
Artikel pošljite na naslov: CUTE SHOP, LOG NAD ŠKOFJO LOKO 33, 4220 ŠKOFJA LOKA. Prosimo vas, da izdelke vrnete nenošene, neodišavljene, nepoškodovane, z etiketo in računom.
Pošljite ga na naš naslov in uredili vam bomo menjavo.
Prosimo vas, da izdelke vrnete nenošene, neodišavljene, nepoškodovane, z etiketo in računom.
Za naročila, ki so naroena s plačilom po povzetju in ne bodo prevzeta zaračunamo 2X stroške poštnine, obdelave in administracije (8.00€).
Prijavi se na e-novice in prejmi popust